Гишүүдийн мэдлэгт, зөвлөмж
- Дээр, доргүй үйлчилгээг нэг хэвий нулиг зүйл гэж бодож, хөгжүүлэхийг хүсдэггүй
- Удирдлагууд үйлчилгээг дэлгэрүүлэхийн оронд тэдний үйлчилгээнд хандах сонирхол хамгийн түрүүнд буурдаг
- Ажиллагчдын сэдэл бага эсвэл мэргэшил сул
- Үйлчилгээний стратегийг ойлгохгүй, айдастай байдаг нь техник, технологи, хүнд суртал, дүрэм журам зэрэг олон саадыг даван туулах тэнхээг өгдөггүй
- Бүтээмж багатай зүйлийг авахгүй байх
- Ажилдаа бас хэрэглэгчдэдээ дургүй хүнийг бүү цалинжуул, урамшуул
- Байгууллагад ашиг тус авч ирдэггүй ажилтанг бүү цалинжуул, үр ашиггүй ажиллагчдыг шууд халах
- Дундаж түвшний ач тус өгдөг ажиллагчдыг сургах, өөрчлөгдөөгүй бол халах
- Сайн ажиллагчдыг л сэдэлжүүлэх
- Баг бүрдүүлэх, зөвхөн үр ашигтай тоглогчоор багаа бүрдүүлэх
- Ажил мэргэжилдээ дурлах сэтгэлийг хөгжүүлэх, төлөвшүүлэх
- Хэрэглэгчийг хүндлэх, муулахгүй байх
- Ажиллагч болон хэрэглэгч бүрт байгууллагын бодлогоо хүргэх
- Зөвхөн үйлчилгээний хурд, чанар сайжруулах технологийг нэвтрүүлэх
- Бусдаас шуурхай байхыг хичээх