Гишүүдийн мэдлэгт, зөвлөмж

  • Дээр, доргүй үйлчилгээг нэг хэвий нулиг зүйл гэж бодож, хөгжүүлэхийг хүсдэггүй
  • Удирдлагууд үйлчилгээг дэлгэрүүлэхийн оронд тэдний үйлчилгээнд хандах сонирхол хамгийн түрүүнд буурдаг
  • Ажиллагчдын сэдэл бага эсвэл мэргэшил сул 
  • Үйлчилгээний стратегийг ойлгохгүй, айдастай байдаг нь техник, технологи, хүнд суртал, дүрэм журам зэрэг олон саадыг даван туулах тэнхээг өгдөггүй
  • Бүтээмж багатай зүйлийг авахгүй байх
  • Ажилдаа бас хэрэглэгчдэдээ дургүй хүнийг бүү цалинжуул, урамшуул
  • Байгууллагад ашиг тус авч ирдэггүй ажилтанг бүү цалинжуул, үр ашиггүй ажиллагчдыг шууд халах
  • Дундаж түвшний ач тус өгдөг ажиллагчдыг сургах, өөрчлөгдөөгүй бол халах 
  • Сайн ажиллагчдыг л сэдэлжүүлэх
  • Баг бүрдүүлэх, зөвхөн үр ашигтай тоглогчоор багаа бүрдүүлэх
  • Ажил мэргэжилдээ дурлах сэтгэлийг хөгжүүлэх, төлөвшүүлэх 
  • Хэрэглэгчийг хүндлэх, муулахгүй байх
  • Ажиллагч болон хэрэглэгч бүрт байгууллагын бодлогоо хүргэх
  • Зөвхөн үйлчилгээний хурд, чанар сайжруулах технологийг нэвтрүүлэх
  • Бусдаас шуурхай байхыг хичээх